מחלקת הנהלת החשבונות ממונה על ניהול כספי המועצה.

תחומי האחריות של המחלקה:

  • הכנת דוחות רבעוני/ שנתי ומאוזן.
  • בקרה ופיקוח על התקציב מול מחלקות המועצה.
  • בניית מסדי נתונים לצורך תכנון והתייעלות במטרה לחסוך בעלויות.
  • פיקוח ובדיקת חוזים מול גופים שונים כגון מוסדות, בנקים ומשרדי ממשלה.

במסגרת המינהל הכספי:

  • קבלת כספים מקופה ראשית וביצוע תשלומים לספקים.
  • ביצוע רישום ובקרה של הפעולות החשבונאיות בספרי המועצה: ספקים, בנקים, קבלנים, ניהול תקציב, בתי ספר, הזמנות עבודה ממוחשבות, בדיקת חשבונות, הפקת דוחות, התאמת בנקים.

שעות פעילות

 8:00-16:00
 

שם תפקיד טלפון כתובת דוא”ל
אהובה שלוסברג ראש צוות הנה"ח 08-9938908 ahuva@sdotnegev.org.il
פקס:  08-9942203